כתב שירות רפואה פרטית
הגדרות
על הוראות כתב שירות זה יחולו ההגדרות המפורטות שלהלן:
- "החברה" – מדיסנס גולד בע"מ ח.פ 517186037
- "לקוח" – אדם, גוף או תאגיד אשר התקשר עם החברה ושמו ופרטיו נקובים בדף פרטי הלקוח, ואשר שולמו בגינו דמי המנוי במלואם.
- "טופס הצטרפות" – דף המצורף לכתב שירות זה הכולל את פרטיו המלאים של הלקוח לרבות שם הלקוח, פרטים נוספים הנוגעים לכתב שירות זה ומהווה חלק אינטגרלי מכתב השירות.
- "מנוי" – מי שפרטיו נרשמו בדף פרטי לקוח כמנוי, ואשר שולמו בגינו דמי המנוי במלואם.
- "דמי מנוי" – הסכום הנקוב בטופס ההצטרפות אותו חייב הלקוח לשלם לחברה מידי חודש, כתנאי לקבלת השירותים ו/או ההחזרים הכספיים על פי כתב שירות זה .
- "הספק" – כל חברה, גוף או תאגיד אחר, אשר עמו תתקשר החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי וכפי שתמצא לנכון מעת לעת,
7."נותני השירות" – מרפאות ,מכונים,וכל גורם אחר אשר נתן את השירות עבור הלקוח לפי כתב שירות זה .
- "מוקד השירות" – קו טלפון שתפעיל החברה עבור המנויים, אשר באמצעותו יטופלו פניות המנויים בהתאם לכתב שירות זה .
מספר הטלפון של מוקד השירות הוא – 03-6212066 על כל שינוי במספר הטלפון תימסר הודעה למנויים – בכתב או באמצעות מענה קולי במספר הטלפון הקודם של מוקד השירות, אשר יודיע על מספר הטלפון החדש.
9."המועד הקובע" – מועד כניסתו לתוקף של כתב שירות זה לגבי מנוי, כפי שמופיע בטופס ההצטרפות.
- "השתתפות עצמית" – סכומים בהם מחויב המנוי לשאת בעצמו כתנאי לקבלת השירותים ע"פ כתב מנוי זה, כמפורט בפרקי השירות השונים.
11."תקופת אכשרה"- תקופה רצופה המתחילה במועד תחילת כתב השירות על פי נספח טופס ההצטרפות של הלקוח ואשר רק בסיומה יהיה הלקוח זכאי לקבלת השירות על פי כתב השירות. הלקוח לא יהיה זכאי לקבלת השירות על פי כתב שירות זה בטרם הסתיימה תקופת האשכרה.
12."בדיקות אבחנתיות"- בדיקות רפואיות אשר נדרשות על פי הפניה בכתב של רופא בישראל לצורך אבחון מחלתו של הלקוח או לצורך קביעת דרכי הטיפול בה.
- "התייעצות רפואית"- פגישה עם רופא מומחה בישראל לצורך התייעצות.
14."התייעצות רפואית נוספת"- התייעצות שניה או יותר מעבר להתייעצות הראשונה ,לעניין זה ייחשבו כלל תחומי הרפואה באופן שבו התייעצות בתחום רפואי ספציפי ייחשב כהתייעצות שניה גם במידה וההתייעצות הראשונה נעשתה בתחום רפואי אחר.
15."בדיקה נוספת"- בדיקה אבחנתית או בדיקה לרפואה מונעת -שניה או יותר,מעבר לבדיקה רפואית הראשונה הקשורה לאותה בעיה רפואית שבגינה ביצע מהלקוח את הבדיקה הראשונה . לעניין זה ייחשבו כלל תחומי הרפואה באופן שבו בדיקה בתחום רפואי ספציפי תחשב כבדיקה נוספת גם במידה והבדיקה הרפואית הראשונה נעשה בתחום רופאי אחר .
16."שנת שירות"- הספירה מתחילה מהיום בו הצטרף הלקוח לכתב השירות ועד משך 365 ימים הבאים.
- היקף השירותים הניתנים
1.התייעצות עם רופאים מומחים
1.1 הלקוח זכאי לעד 4 התייעצויות בשנה עם רופאים מומחים.
1.2 שירות זה אינו כולל ייעוץ עם רופא נשים בטיפולים שגרתיים ,ייעוץ עם רופא משפחה, ייעוץ עם רופא כללי, ייעוץ עם רופא שיניים , ייעוץ עם רופא ילדים , ייעוץ פסיכולוג ופסיכיאטר.
1.3 החברה תחזיר ללקוח 80% מעלות הייעוץ , אך לא יותר מ750 ₪ לייעוץ, לפי הנמוך.
1.4 "התייעצות רפואית נוספת"- החברה תחזיר ללקוח 50% מעלות הייעוץ אך לא יותר מ400 ₪ לפי הנמוך.
1.5 במידה ויבחר הלקוח לקבל את ההחזר בגין הייעוץ מקופ"ח בה הוא חבר ו/או חברת ביטוח ולא ידרוש החזר כספי על פי כתב השירות יהיה זכאי הלקוח להחזר נוסף מעבר להחזר של קופ"ח לכיסוי מלא של עלות הייעוץ הרפואי ועד לתקרה של 300 ₪.
1.6 החזר הוצאות בגין פרק זה יינתנו בכפוף להצגת ומסירת חשבונית מקור על שם המנוי.
1.7 תקופת האכשרה בפרק זה הינה 3 חודשים.
- בדיקות אבחנתיות
סוג הבדיקה | כמות בדיקות שנתית | תקרה להחזר תשלום | תקופת אכשרה |
CT |
ללא הגבלה ועד לתקרה שנתית של 4000 ₪
|
80% מתעריף הבדיקה ועד 1400 ₪ לבדיקה לפי הנמוך |
3 חודשים
|
בדיקה רפואית אבחנתית | |||
MRI | |||
קולונסקופיה וירטואלית/
סקר מוח
|
אחת ל-36 חודשים | 80% מתעריף הבדיקה
ועד 1400 ₪ לבדיקה לפי הנמוך |
|
קפסולה אנדוסקופית
|
אחת ל-36 חודשים | 80% מתעריף הבדיקה
ועד 3000 ₪ לבדיקה לפי הנמוך |
2.1 קבלת השירות מותנת בהצגת הפניה מרופא בישראל.
2.2 בבדיקת MRI-נשים שעברו הגדלת חזה לא זכאיות לבדיקה במעקב שגרתי.
2.3 החזר הוצאות בגין פרק זה יינתנו בכפוף להצגת ומסירת חשבונית מקור על שם המנוי .
2.4 "בדיקה נוספת"- החברה תחזיר ללקוח 50% מעלות הייעוץ אך לא יותר מ400 ₪ לפי הנמוך.
2.5 במידה ויבחר הלקוח לקבל את ההחזר בגין הייעוץ מקופ"ח בה הוא חבר ו/או חברת ביטוח ולא ידרוש החזר כספי על פי כתב השירות יהיה זכאי הלקוח להחזר נוסף מעבר להחזר של קופ"ח לכיסוי מלא של עלות הייעוץ הרפואי ועד לתקרה של 400 ₪.
2.6 לא יכוסו בפרק זה בדיקות אבחנתיות בגינן שילם הלקוח בפועל הוצאות בסכום הנמוך מסך של 250 ₪.
2.7 לא יכוסו בדיקות לאבחון הפרעות קשב וריכוז ו/או לקויות למידה.
- בדיקות סקר
סוג הבדיקה | כמות בדיקות שנתית | תקרה להחזר תשלום | תקופת אכשרה |
בדיקה כללית של רופא ומילוי שאלון רפואי
|
אחת ל24 חודשים |
80% מתעריף הבדיקות ועד 450 ₪ לסך הבדיקות לפי הנמוך |
12 חודשים |
מדידת גובה ומשקל | |||
בדיקות מעבדה -דם ושתן | |||
בדיקות דם סמוי בצואה | |||
בדיקת אנטיגן סגולי של הערמונית (PSA) | |||
בדיקות דופק ולחץ דם | |||
בדיקות ראיה ושמיעה | |||
בדיקות א.ק.ג וארגומטריה | |||
בדיקות לחץ תוך עיני | |||
תפקודי כליות כבד וריאות | |||
צילום חזה | |||
בדיקת סקר סרטן | אחת ל-4 שנים | 80% מתעריף הבדיקות
ועד 300 ₪ לסך הבדיקות לפי הנמוך
|
3.1 החזר הוצאות בגין פרק זה יינתנו בכפוף להצגת ומסירת חשבונית מקור על שם המנוי .
- רפואה מונעת
סוג הבדיקה | כמות בדיקות שנתית | תקרה להחזר תשלום | תקופת אכשרה |
ממוגרפיה |
אחת ל-24 חודשים עד לתקרה שנתית של 4300 ₪ |
80% מתעריף הבדיקה ועד 300 ₪ לבדיקה לפי הנמוך
|
6 חודשים |
אולטרה לב | |||
משטח צוואר הרחם | |||
בדיקת צפיפות עצם | |||
בדיקת דם סמוי בצואה | |||
US אשכים | |||
US וריקוצלה | |||
US אורטופדי | |||
US שד | |||
מיפוי ורידים | |||
מיפוי בלוטות מגן/רוק | |||
מיפוי כבד | |||
מיפוי כדוריות אדומות (RBC) | |||
מיפוי כבד וטחול | |||
מיפוי SPECT כבד | |||
מיפוי כליות סטטי ודינמי | |||
מיפוי מח סטטי | |||
מיפוי עצמות | |||
מיפוי עצמות SPECT | |||
מיפוי כליות SPECT | |||
מיפוי ריאות | |||
דופלר עורקים | |||
דופלר קרוטיס | |||
דופלר כלי דם וריקוצלה של האשכים | |||
דופלר בטן | |||
דופלר כלי דם של הכליה , הכבד ,הטחול | |||
דופלר ורידים | |||
CT קרדיאלי לצורכי מניעה | אחת ל-5 שנים | 80% מתעריף הבדיקה
ועד 1500 ₪ לבדיקה לפי הנמוך |
4.1 השירות בפרק זה יינתן לקח שגילו מעל 45.
4.2 החזר הוצאות בגין פרק זה יינתנו בכפוף להצגת ומסירת חשבונית מקור על שם המנוי .
4.3 "בדיקה נוספת"- החברה תחזיר ללקוח 50% מעלות הייעוץ אך לא יותר מ300 ₪ לפי הנמוך.
4.4 במידה ויבחר הלקוח לקבל את ההחזר בגין הייעוץ מקופ"ח בה הוא חבר ו/או חברת ביטוח ולא ידרוש החזר כספי על פי כתב השירות יהיה זכאי הלקוח להחזר נוסף מעבר להחזר של קופ"ח לכיסוי מלא של עלות הייעוץ הרפואי ועד לתקרה של 400 ₪.
4.5 לביצוע בדיקת CT קרדיאלי לצורכי מניעה על הלקוח לעמוד בתנאים הבאים :
*גיל-45
*לחץ דם -160/100
*טריגליצרידים-מעל 300
*LDL- מעל 190
*BMI – מעל 35
5.בדיקות הריון
סוג הבדיקה | כמות בדיקות שנתית | תקרה להחזר תשלום | תקופת אכשרה |
סקירת מערכות ראשונה ומורחבת |
אחת לכל הריון |
80% מתעריף הבדיקה ועד 1000 ₪ לבדיקה לפי הנמוך
|
12 חודשים |
סיסי שלייה | |||
דיקור מי שפיר | |||
שמירת דם טבורי |
80% מתעריף הבדיקה ועד 550 ₪ לבדיקה לפי הנמוך
|
||
מלונית ביה"ח לאחר לידה |
80% מתעריף הבדיקה ועד 200 ש"ח ליום לפי הנמוך
|
||
בדיקות גנטיות לגבר ולאישה (המנויים) | אחת לכל תקופת כתב השירות |
80% מתעריף הבדיקה ועד 600 ₪ לבדיקה לפי הנמוך
|
5.1 החזר הוצאות בגין פרק זה יינתנו בכפוף להצגת ומסירת חשבונית מקור על שם המנוי .
5.2 סך כל ההחזרים בפרק זה היו עד 3000 ₪ להריון.
ב. תנאים הכרחיים לקבלת השירותים
1.עברה "תקופת אכשרה" מתאריך ההצטרפות, בהתאם לתקופות המפורטות בכל סעיף להלן.
2.ניתנה ללקוח הפניה בכתב ע"י רופא מוסמך בהתאם להוראות כל דין, לאחד מהשירותים המפורטים.
3.תשלום דמי המנוי במועדם וכסדרם, ובאופן רציף.
4.תשלום הלקוח משולם ע"י הלקוח. (כמפורט בכל סעיף)
5.למען הסר ספק, זכויות הלקוח בתום שנה, במידה ולא ניצל את כל זכויותיו עפ"י כתב שירות זה, לא ניתנות לצבירה.
6.התיישנות תביעה – לא עברו 24 חודשים מצריכת השירות ועד להגשת התביעה בפועל.
ג. אופן קבלת השירות
1.נזקק לקוח לשירות על-פי כתב שירות זה, יפנה טלפונית לקו השירות. הלקוח מתחייב למסור לקו השירות את כל הפרטים הנדרשים, לרבות פרטים נוספים הקשורים למתן השירות ולמצב הרפואי בגינו נזקק הלקוח לשירות, ככל שיתבקש.
2.קו השירות הטלפוני יפעל כל יום החל משעה 9:00 ועד 16:00 וימי שישי וערבי חג במתכונת מצומצמת. ייתכנו שינויים בשעות הפעילות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- החברה רשאית לשנות את מספר הטלפון של קו השירות, והודעה על כך תימסר ללקוח.
- הלקוח מתחייב להציג תעודה מזהה לנותן השירות טרם קבלת השירותים המפורטים בכתב מנוי.
- ההגעה למקום קבלת השירות תהיה על חשבון הלקוח, והוא לא יהיה זכאי לכל החזר בגין כך.
- בפניית לקוח לנותן שירות– האחריות לתיאום ביצוע השירות חלה על הלקוח בלבד.
7.בכל מקרה של מלחמה ,שביתה, רעידת אדמה וכל כח עליון אחר, פטורה החברה ממתן השירות כל עוד השירות אינו מתאפשר בעקבות האירוע.
- הלקוח ישלם ישירות לנותן שירות ממנו קיבל את השירות את מלוא הסכום שנקבע ביניהם.
- הלקוח יהיה זכאי לקבל החזר מהחברה בהתאם לשירות שסופק לו בפועל על ידי נותן שירות , וזאת בתוך 30 ימים ממועד קבלת השירות בפועל, ובכפוף לאישור החברה מראש ובהצגת חשבונית והכל בהתאם לזכאות הלקוח ע"פ התנאים המפורטים בכתב מנוי זה.
ד. אחריות
הלקוח לא יהיה זכאי לשירותים ו/או לשיפוי או החזר הוצאות שהוצאו בגינם, כולם או מקצתם, בכל עניין הקשור ו/או הנובע
מהמקרים הבאים:
- פגיעה בפעילות נותן השירות או בחלק משמעותי ממנה הנובע מכוח עליון לרבות אך לא מוגבל למלחמה ו/או רעידת אדמה ו/או שביתה. סכסוכי עבודה, מהומות, או כל גורם אחר שאינו בשליטת החברה או נותן שירות.
- השירות אינו כולל הוצאות של הלקוח בגין רכישת תרופות, ניתוחים, צמחי מרפא וחומרים אחרים שהומלצו על ידי נותן השירות לצורך המשך ו/או הטיפול, למעט השירותים המופיעים בכתב המנוי.
ה. דמי מנוי
- שיעור דמי המנוי קבועים בנספח טופס ההצטרפות.
- דמי המנוי ישולמו בכל 1 לחודש.
- דמי מנוי אשר לא ישולמו מעבר ל-3 חודשים רצופים מבטלת הלכה למעשה את הכיסוי הניתן על פי כתב השירות ולא תהיה ללקוח כל טענה כספית או אחרת במידה והפיגור בתשלום יגרום לביטול הכיסוי.
- החברה רשאית להעלות את מחיר כתב השירות אחת לשנה בשיעור שלא יעלה על ,5% שיעור זה ניתן לצבירה בין השנים.
- ההנחה הניתנת בעת ההצטרפות הינה לשנה אחת בלבד, החברה רשאית להאריך באופן אוטומטי את ההנחה בכל שנה.
ו. תוקף כתב השירות
א. כתב השירות יהיה בתוקף במשך התקופה הנקובה בנספח ההתקשרות וכל עוד הדמי המנוי החודשיים משולמים במלואם.
- תוקף כתב השירות יפקע באופן אוטומטי בעקבות פיגור בתשלום הדמי המנוי החודשיים מעל 3 חודשים.
- הלקוח רשאי לבטל בכל עת את זכאותו לשירות על פי כתב השירות בהודעה בכתב לחברה. הביטול ייכנס לתוקף מידי מרגע ההודעה על הביטול, והלקוח יהיה זכאי להחזר יחסי מדמי המנוי ששילם.
- היה שירות כלשהו מהשירותים הקבועים בכתב השירות מותנה בהתרחשות מקרה ביטוח בפוליסת ביטוח שבידי הלקוח, ופוליסה זו בוטלה, יודיע הלקוח לספק השירות על ביטול פוליסת הביטוח, וכתב שירות זה יתבטל מרגע קבלת ההודעה של הלקוח.
- מובהר כי במועד פקיעתו של כתב שירות זה מכל סיבה שהיא, תפקע זכותו של הלקוח לקבלת השירותים על פי כתב השירות.
- החברה רשאית לבטל כתב שירות זה בכל עת ומכל סיבה ובלבד שהודיעה על ביטולו של כתב השירות בכתב ללקוחותיה 30 ימים טרם הפסקתו.
- ביטלה החברה את כתב השירות מכל סיבה שהיא, יופסקו התשלומים החודשיים מיום הודעת החברה על הפסקת השירות.
- החברה תעניק שירותים ללקוחות שפנו לקבלתם טרם ההודעה על הפסקת השירות.
ז. הצמדה למדד
- כל התשלומים על פי כתב שירות זה ונספח ההצטרפות לרבות דמי המנוי החודשיים צמודים למדד המחירים לצרכן, באופן שאם המדד החדש יעלה על מדד הבסיס יגדלו כל התשלומים המפורטים בכתב שירות זה בשיעור עליית המדד החדש לעומת מדד הבסיס.
- מדד הבסיס- משמעו המדד שפורסם בעת רכישת כתב השירות.
3.מדד חדש- משמעו המדד הידוע ביום התשלום.
ח. תקרת החזר כללית
קיימת תקרת החזר הכללית בגין כלל השירותים הניתנים תחת כתב שירות זה של 12,000 ₪ לכל שנת שירות.
בנוסף לתקרה הכללית, קיימות תקרות החזרים המפורטות בכל סעיף בנפרד.
ט. שונות
- התנאים המפורטים בדף פרטי הלקוח מהווים חלק בלתי נפרד מכתב מינוי זה.
- כל התשלומים לפי כתב מינוי זה ודף פרטי הלקוח כוללים מע"מ כחוק. במידה ויחול שינוי בשיעור המע"מ יעודכנו תשלומים אלה בהתאם.
- הלקוח ישמש כשלוחו של מנוי לעניין כתב מינוי זה. הודעות שנשלחו ללקוח בדואר, לפי מענו האחרון שנמסר בכתב לחברה, ייחשבו כהודעות שנמסרו גם למנויים. כל הודעה שתשלח החברה ללקוח בדואר כאמור, תחשב ככזו שנמסרה ללקוח והתקבלה אצלו, בתוך 72 שעות ממועד מסירתה למשלוח בדואר.
- הלקוח והחברה מתחייבים להודיע בכתב על כל שינוי בכתובתם, ולא תישמע מפיהם הטענה, כי הודעה כלשהי לא הגיעה אליהם, אם נשלחה לפי הכתובת האחרונה שנמסרה.
- כל הודעה לחברה לפי כתב מינוי זה, תימסר בכתב בלבד.
- רישומי החברה יהוו ראיה חלוטה לאמור בהם.
י. מקום שיפוט
הסמכות המקומית הבלעדית לדון בכל מחלוקת בין הצדדים בקשר עם כתב מינוי זה, מסורה אך ורק לבתי-המשפט המוסמכים בעיר תל-אביב, ולהם בלבד.